9 maja 2015

Liebster Blog Award

Co to jest Liebster Blog Award?
Nominacja do ,,LBA'' jest otrzymywana od innego bloggera za ,,dobrze wykonaną robotę''. Zazwyczaj jest ona przyznawana blogom o mniejszej ilości obserwatorów, więc pomaga w powiększeniu grona czytelników. Po odebraniu nagrody blogger/blogerka odpowiada na 11 pytań osoby, która ją nominowała. Następnie ona nominuje 11 osób i zadaje im pytania. Nie wolno nominować bloga, która cie nominował.

Moją gwiazdką z nieba była Darcy Viktoria z bloga Darcy's Magical Secrets

Pytania:
1. Jakie zwierzę wzięłabyś ze sobą do Hogwartu?

Hmm. Szczerze mówiąc najpierw musiałam odpalić sobie listę zwierząt dozwolonych w Hogwarcie, i chyba wzięłabym ze sobą kota norweskiego. ( Nie mam kota, ale koty norweskie bardzo mi się podobają )

2. Śmierciożercy czy Zakon Feniksa?

Mimo, że jestem ze Slytherinu, to Zakon Feniksa

3. Jeśli miałabyś spędzić weekend w towarzystwie aktora, kto to by był?

Nie oglądam za dużo filmów, ale chyba Lucy Hale ( chyba trochę przewidywalne ).

4. Gdybyś miała sobie wybrać dom w Hogwarcie, który by to był?

Oczywiście Slytherin!(  Ale nie ze względu na Malfoy'a czy Zabiniego ).

5. Ulubione parringi?

Dracon i Hermiona, Ginny i Blaise... ( Eee. Nie znam innych. XD )

6. Opisz swój charakter.

O kurde! No dobra.
- Odważna ( według znajomych )
- Miła ( to samo co powyżej )
- Pyskata ( jeśli trzeba )  
- Dziwna ( na swój sposób )
- Ciekawska ( niestety )
- pomocna i przyjacielska ( według klasy )
- ,,serce na dłoni'' ( według mojej wychowawczyni )
- Stanowcza i wytrwała ( według przyjaciółki )
I nie wiem, co jeszcze mogłabym tu napisać.

7. Pies czy kot?

Stawiam na psy, bo sama mam York Sher'a, ale koty też uwielbiam. Ogólnie lubię wszystkie zwierzęta.

8. Co zmieniłabyś w HP?

Draco + Hermiona = Love, Ginny byłaby w Slytherin'ie ( nie pytaj dlaczego )

9. Masz przyjaciela/ kolegę potterhead?

Tak, moja przyjaciółka z klasy jest potterhead.

10. Czytasz jakieś inne fanfiction?

Głównie 5SOS.

Nominuję:
- Cloudlus Tofi - Just Be
- FANFIC_AF - Let me be the save you
- Daisy Angel - 5 Seconds Of High School
- Mrs Clifford - One Moore Problem
- Chloe Bermund  - Impossible becomes possible...

I nie wiem kogo więcej nominować...

Moje pytatnia:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Ile blogów pisałaś ogółem? ( mogą być zakończone, niedokończone i trwające )
3. Ulubione ff? ( do 3 tytułów )
4. Jaki rodzaj ff lubisz czytać? ( 5SOS, 1 Direction itp. ) 
5. Ulubiona książka.
6. Jak nazywa się twój idol?
7. Jaką postać ze swojego bloga lubisz najbardziej? Dlaczego?
8. Ulubiony zespół muzyczny i dlaczego?
9. Spodnie VS Spódniczka. Dlaczego?
10. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
11. Luke Hemmings VS Ashton Irwin. Którego wybierasz i dlaczego?

3 komentarze:

  1. Dzięki, że odpowiedziałaś<3 Widzę, że mamy podobne charaktery :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłabym ie odpowiedzieć? Zwłaszcza, że to moje pierwsze LBA na Dance Is My Life. Co do charakteru... Przyznaje się! Poprosiłam o scharakteryzowanie mnie moją przyjaciółkę, bo ja nie umieściłabym nawet połowy z ty cech XD Odważna? Pff. Miła? Ta, jasne. Pomocna i przyjacielska? W moich marzeniach. Jedyne z czym się się zgadzam to ,,serce na dłoni'', dziwna, ciekawska i pyskata.

      Usuń
  2. Sorka, że dopiero teraz. Piszesz świetnie! Blog cudny! Jeszcze 2 cz. 5 rozdziału mnie czeka, a ja nadrabiam zaległości.
    /twoja przyjaciółka potterhead, której nie chce się logować :P

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz da mi niesamowitego kopa i sprawi, że następny rozdział będzie dłuższy i lepszej jakości ;)
Na każdy komentarz odpisuje :)