18 czerwca 2015

Uwaga!

Na początku chcę poinformować, że NIE ZAWIESZAM BLOGA!


Po prostu ostatnio zdarzyło się mnóstwo rzeczy. Miałam mnóstwo oporów, żeby wstawić ten post. Nie chciałam tego robić, ale nie chcę zostawiać was bez wyjaśnień.

Ostatnio przydarzyło mi się dużo niemiłych i przykrych sytuacji. Nie chodzi o hejty, bo jeszcze nigdy nikt mnie nie hejtował. Po prostu nie mogę się pogodzić z niektórymi rzeczami. Ludzie, których brałam za przyjaciół okazali się być zupełnie inni niż myślałam. Nie mam zbyt silnej psychiki i ona mi po prostu wysiada. Nie wiem, czy ktoś obserwuje mojego twittera, ale jeśli tak, to wie mniej więcej o co chodzi.

Następne kilka rozdziałów miało być super pozytywnych, a mój humor dalece odbiega od szczęścia. Może i wszyscy mówią, że będzie okey, to ja w to nie wierzę. Ostatnio trochę odpuściłam ze wszystkim i myślę, że powoli wychodzi mi to na dobre.
Jeżeli dotarłaś do tego momentu tego ,,czegoś'' to bardzo ci dziękuje. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.

Muszę też napisać minimum cztery rozdziały w przód, a nie wiem czy mi się to uda :(
Nie chcę was zawieść, ale moja psychika po prostu wysiada. Robiłam sobie przerwę od wszystkiego, ale to nic nie dało. Jak piszę czuję się spokojniejsza, jednak na razie wychodzą mi tylko jakieś depresyjne historie. 

Wszyscy znajomi i rodzina po mnie jadą, a ja po prostu nie mam siły. Nie wiem kiedy pojawi się kolejny post. Postaram się go dodać jak najszybciej, ale możliwe, że pojawi się dopiero w lipcu.
Poza tym ostatnio zakochałam się w If You Don't Know chłopaków. Naprawdę przepiękna piosenka, która trochę podnosi mnie na duchu. Nie wiem dlaczego. Tak po prostu.

To chyba tyle. W razie jakiś pytań możecie pisać w komentarzach lub na meile itp.
E-mail: Marzycielka.2002@gmail.com
Twitter: @KatrinaS_Cassie
Gadu-Gadu: 54050032

4 komentarze:

  1. Rozumiem cię doskonale. Miałam w pewnym momencie tak samo, więc rozumiem.
    Każdy potrzebuje w życiu czasem jakiejś przerwy i zazwyczaj wychodzi to na dobre.
    Mam nadzieję, że wszystko ci się w życiu ułoży. Wiedz, że jeśli teraz jest źle, to będzie już tylko lepiej. Gorzej być nie może. Wspieram cię mentalnie kochanie i życzę jak najlepiej ❤
    A na rozdział mogę poczekać nawet pół roku :*
    Także...trzymaj się. A co do piosenki to jest cudowna ❤❤
    P.S. Dopiero zaczęłam cię obserwować na tt :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wsparcie. Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, ile to dla mnie znaczy :)

      Usuń
  2. Doskonale Cie rozumiem Mam nadzieje że wszystko ci się ułoży i wrócisz do nas jak najszybciej życzę Ci żeby wszystko skończyło się dobrze i pamiętaj ze może być już tyło lepiej :) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz da mi niesamowitego kopa i sprawi, że następny rozdział będzie dłuższy i lepszej jakości ;)
Na każdy komentarz odpisuje :)