2 lipca 2015

Liebster Blog Award 2

Hejka :) To już druga nominacja dla Dance Is My Life! Jupi!
Tym razem dobrym duszkiem okazała się Marta Błękitna z bloga: Opowiadania spod magicznego pióra... 

Jej pytania:
1. Czy chciałabyś prowadzić bloga o swoich sekretach?

Szczerze? Czasami mam ochotę po prostu na spontana założyć nowego bloga i się wygadać ( a raczej wypisać XD ) komuś kto mnie nie zna i nie będzie mnie osądzał. Jednak wiem, że takie coś na dłuższą metę by nie przetrwało :)

2. Twoja ulubiona postać z książki lub filmu

America Signer z serii książek Kiery Cass pt. ,,Rywalki''

3. Spódnica czy sukienka?

Raczej sukienka, bo nie przepadam za spódnicami, a zakończenie/rozpoczęcie roku to masakra XD

4. Jak się będą nazywały twoje dzieci?

Kurde! Ostatnie pytanie na jakie chciałabym odpowiadać, ale spoko.

Dziewczynka - Rosalia
Chłopiec - Nickolas

5. Czy masz chłopaka?

Nie i nigdy nie miałam i jestem z tego dumna XD

6. Czarny czy biały?

Zdecydowanie czarny

7. Elsa czy Anna?

Raczej Elsa, bo szczerze mówiąc mamy podobne charaktery 

8. Ile masz pieprzyków? :D

E...e...Może napiszę po prostu, że jest opieprzona na maksa, okey? Będzie ich ponad pięćdziesiąt.

9. Czy masz jakieś blizny? Gdzie?

Tak. Mam małą bliznę na kolanie.

10. Ilu masz prawdziwych przyjaciół?

Prawdziwych? Mam cztery pseudo-przyjaciółki i jedną prawdziwą <3

11. Jeślibyś miała nakręcić film, o czym by był?

Na pewno film fantasy, bo ja jestem dzieckiem magii. Piszę też opowiadanie, a raczej bloga fantasy, więc ogólna fabuła by już była :)

Nominuję:
- The Suicide Diares
- Let Me Be The One To Save You
- Angel
- All Of Me
- Scary
- The Babysitter
- Cos Good Girls Are Bad Girls
- Amnesia
- I can't be with you

Nie ma jedenastu, ale po prostu nie wiem kogo mam jeszcze nominować XD

Moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
2. Ulubiony smak z dzieciństwa?
3. Jakiej piosenki ostatnio słuchałaś?
4. Jaka jest twoja pasja?
5. Do której klasy teraz idziesz?
6. Jakie chciałabyś mieć zwierzę?
7. Dlaczego postanowiłaś zacząć pisać?
8. Czy twoi znajomi wiedzą o twoim blogu?
9. Wymarzony prezent?
10. Ulubiony film?
11. Ulubiony horror?

2 komentarze:

  1. Jeju aniołku,ogromnie ci dziękuję za kolejną nominację :o Serio,nie wiem czym sobie zasłużyłam,ale bardzo,bardzo,bardzo dziękuję ♥ Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile to dla mnie znaczy i jak mi poprawiło humor ♥ Odpowiedzi już są u mnie w zakładce "Liebster Award" :) Cóż,nie pozostaje mi nic innego jak jeszcze raz podziękować ♥ Dziękuję kwiatuszku,kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co<3 Po prostu KOCHAM twoje opowiadanie i nie mogłam zrobić nic innego jak cię nominować ;-) Na serio masz talent i za każdym razem nie mogę się doczekać następnego rozdziału :D

      Usuń

Twój komentarz da mi niesamowitego kopa i sprawi, że następny rozdział będzie dłuższy i lepszej jakości ;)
Na każdy komentarz odpisuje :)